Меню
Меню
Your Cart
Наш веб-сайт використовує файли cookie, щоб забезпечити максимальну зручність на нашому веб-сайті. Детальніше.

Політика обміну та повернення

Інтернет магазин ramkadekor.com.ua здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті 'ramkadekor.com.ua' підлягає поверненню та обміну!

Що таке товари належної якості?

До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

Хочете повернути товар? Що робити?

Для того що б узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за номером телефону, який вказаний на сторінці "контакти" +380964573429 або +380637492081. Повернення товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за пересилку повернення товару?

В даному випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг по доставці товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно декларації (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

Коли повернуть гроші?

Після отримання та огляду товару, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Хочете обміняти товар? Що робити?

Для того, щоб обміняти товар Вам необхідно подзвонити по телефону, який вказаний на сторінці "контакти" +380964573429 або +380637492081. Обмін товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за пересилку обміну товару?

У даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних з вартістю послуг по доставці товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто, згідно декларації (ТТН). У разі обміну від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

Коли відправлять товар на обмін?

Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 3-14 робочих днів буде відправлений інший обраний Вами товар.

Що робити, якщо при отриманні ви виявили пошкодження або брак товару?

Якщо при отриманні товару виявлений бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару при представника транспортної служби і повідомити номер цього Акту і кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані в ТТН при отриманні посилки.

Хто платить за повернення або обмін бракованого товару?

У разі браку товару вартість доставки у обидві сторони оплачуємо Ми.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.